Randonneurmöte 6. dec (torsdag)

Moderator: Moderatorer - Randonneur

Daniel Ridings
HCK-medlem
Registrerades: 10-03-22 07:54
Kontakt:

Randonneurmöte 6. dec (torsdag)

Inläggav Daniel Ridings » 18-11-29 15:21

Vi fortsätter med månatliga möten. Det har börjat med första torsdag i varje månad men eftersom det kolliderar med spinning kan vi gott gå över till första onsdag. Hör av er om det passar bättre.

Vi bestämde förra gången att temat för december skulle vara belysning. Christian har tagit kontakt med Lupine för att låna hem några lampor och samtidigt har han utverkat en rabatt för deltagarna om de beställer inom en viss tid efter mötet. Detaljerna får ni av Christian på mötet.

Jag har gjort iordning alla gula kort för att kunna lämna tillbaka, men medaljerna har inte kommit ännu. Möjligen hämtar jag dem själv i Stockholm till helgen. Får jag tag i dem i tid, delar vi ut kort och medaljer.

Audax Clubs Nordiques hade höstträff i Oslo sedan förra mötet. Vi kan berätta om ett arbete som är på gång med att upprätta en nordisk serie med permanenter (körs som brevetlopp fast utan fast datum. Man kan bestämma själv när man vill köra.) Det finns också lite kul att berätta om Finlands verksamhet och sina alldeles speciella lopp, framförallt loppet som går på den längsta natten på året.

Arbetet är på gång med att ordna transport för cyklar till Paris nästa år. Kom gärna om du vill höra mer. Jag hoppas vi också kan få en lägesrapport om PBP-tröjor.

Välkomna!

Daniel

kl. 18 i klubblokalen

Dela med dig på Facebook eller Twitter:

Daniel Ridings
HCK-medlem
Kontakt:

Re: Randonneurmöte 6. dec (torsdag)

Inläggav Daniel Ridings » 18-11-30 07:26

Fortfarande inget nytt om medaljerna. Kolla på måndag. Då vet jag säkert besked.

Daniel

Daniel Ridings
HCK-medlem
Kontakt:

Re: Randonneurmöte 6. dec (torsdag)

Inläggav Daniel Ridings » 18-12-02 20:00

Medaljerna är på väg och jag hinner göra iordning ett antal paket. Med det menar jag att jag kan göra iordning era medaljer och brevetkort om jag vet att ni kommer till mötet.

Hur vet jag? Skriv ert namn och svara "ja" i den här formen.

Hämta ut kort och medaljer

Det kommer att vara ont om tid, så jag kan bara lova att göra iordning kort- och medaljpaket om jag vet att ni kommer. I annat fall, får ni dem med tiden eller under januarimötet.

Nu hjulen börjat ...

Daniel

Återgå till "Senaste nytt"