Det är så kul att träffa alla Er cyklister en solig och någorlunda vindstilla dag som denna

Och vi från Hisingens Cykelklubb hoppas att Ni kommer tillbaka nästa år, med lika glada cykelben och leenden

Moderator: Hisingen Runt
Per Gårdebrink skrev:Jättebra även i år! Och vädret var bra, men jag skulle önska lite mindre motvind till nästa år...
Dock undrar jag om 100km-skylten verkligen satt på rätt ställe? Den satt på samma ställe även förra året och det stämde inte med min (och mina medcyklisters) cykeldatorer då heller?
Antingen har vi fel på datorerna, skylten på fel ställe, eller så är banan längre än 108km? Det kändes orimligt även också när man jämförde med 25km-banans markeringar...
Per Gårdebrink skrev:Dock undrar jag om 100km-skylten verkligen satt på rätt ställe? Den satt på samma ställe även förra året och det stämde inte med min (och mina medcyklisters) cykeldatorer då heller?
Per Gårdebrink skrev:Jättebra även i år! Och vädret var bra, men jag skulle önska lite mindre motvind till nästa år...
Dock undrar jag om 100km-skylten verkligen satt på rätt ställe? Den satt på samma ställe även förra året och det stämde inte med min (och mina medcyklisters) cykeldatorer då heller?
Antingen har vi fel på datorerna, skylten på fel ställe, eller så är banan längre än 108km? Det kändes orimligt även också när man jämförde med 25km-banans markeringar...
Återgå till "Hisingenrunt 2010 öppet forum"
Användare som besöker denna kategori: 0 och 0 gäster