Under hösten som har gått har jag pluggat till Personlig Tränare och är nu färdig. Fick svar på slutprovet i går,,och jag fixade det, så nytt är det

Jag har nu fått jobb som Personlig Tränare på Nordic Wellness på Domkyrkan, jag är så taggad att få hjälpa andra att få en sådan bra livsstill som bara de kan.
En sak som jag vet alla behöver och det gäller även oss cyklister, det är en stark rygg och core.
Även om Cyklingen betyder ALLT för oss. Så funkar det inte att bara sitta på sadeln och trampa, oavsett hur gärna vi vill. Du behöver även träna upp din rygg och core (bålstabilitet) samt axlar.
Under ett par söndagar kommer det erbjudas cirkel träning för er som har kört spinning med klubben samma söndag. Klassen kommer att vara ca 60 min och vara varannan söndag, söndagarna när spinningen är på Backaplan.
Klassen kommer att vara mellan kl 12-13. Ni som kan vara med på cirkelträningen är ni som har varit med på spinning klassen innan, men ev inte vill cykla 3 timmar.
Då finns detta erbjudande att kunna köra lite cirkelträning och även stärka upp andra delar på kroppen än bara benen.
Jag har tre olika pass som jag kommer att alternera. Ett core- pass, ett explosivitets pass och en WOOD.
På söndag när vi har första klassen kommer alla få gör ett test. Det är absolut inget svårt eller konstigt. Utan mera som ett hjälpmedel, att veta vart vi startar och sedan när vi är i mål veta hur resultatet har blivit.
Så nu på Söndag den 2 Februari kl 12-13 kommer första cirkel passet att vara.
Hopas att ni är några som tycker att detta låter intressant och kul.
Hör av er om ni har några frågor.
Om inte så ses vi på Söndag.
Emma