Distansrunda Söndagen 6 November Grand finale
-
- HCK-medlem
- Registrerades: 11-02-28 21:24
Dela med dig på Facebook eller Twitter:
- Lars Björkman
- HCK-medlem
- Registrerades: 08-09-27 22:14
- Ja, då var denna sässongen till ända. Vill därför passa på att tacka alla trevliga och goa klubbkamrater samt alla duktiga ledare för ännu ett härligt och innehållsrikt cykelår.
- Ett extra tack till Sofia som ordnade med gott fika, vilket jag kunde ta mig hem till Stenungsund på.
- Vi syns och hörs framöver...
- Ett extra tack till Sofia som ordnade med gott fika, vilket jag kunde ta mig hem till Stenungsund på.
- Vi syns och hörs framöver...
"Jag äter hellre själv än ser mina barn svälta"
-
- HCK-medlem
- Registrerades: 06-08-19 16:59
- Fredrik Stikkelorum
- HCK-medlem
- Registrerades: 11-05-20 20:26
- Aina Illiano
- HCK-medlem
- Registrerades: 09-04-05 22:41
Vilken FINAL
Vädret var super, alla cyklister glada och goa. Fikat var av högsta kvalité, stort tack till Sofia och Rolf.
Det är inte svårt att vara ledare när hela gänget cyklar av ren lycka och alla är kanon trevliga
Visst fanns det någon i vårat 12 mannagäng som försökte ruska av några av oss i uppförsbackarna men så lätt blir man inte av med oss
Hela säsongen har varit underbar så ett stort tack till alla trevliga cyklister i HCK och till alla ledarkollegor. Detta var min sista utomhuscykling i år så nu blir det spinninig och rullskidor. Kanske jag får träffa några av er under vasaloppsveckan eller någon Sternträning.
Jag längtar redan till nästa säsong och hoppas att få se er alla i Laholm eller på träningar under våren

Det är inte svårt att vara ledare när hela gänget cyklar av ren lycka och alla är kanon trevliga

Visst fanns det någon i vårat 12 mannagäng som försökte ruska av några av oss i uppförsbackarna men så lätt blir man inte av med oss

Hela säsongen har varit underbar så ett stort tack till alla trevliga cyklister i HCK och till alla ledarkollegor. Detta var min sista utomhuscykling i år så nu blir det spinninig och rullskidor. Kanske jag får träffa några av er under vasaloppsveckan eller någon Sternträning.
Jag längtar redan till nästa säsong och hoppas att få se er alla i Laholm eller på träningar under våren
Pain is temporary, pride is forever - NYC marathon 2010
- Jonas Lindqvist
- HCK-medlem
- Registrerades: 07-05-31 22:01
- Kjell Andersson
- HCK-medlem
- Registrerades: 08-08-02 21:38
-
- HCK-medlem