CCC : Milslukaren

Moderator: Moderatorer - Randonneur

Daniel Ridings
HCK-medlem
Registrerades: 10-03-22 07:54
Kontakt:

CCC : Milslukaren

Inläggav Daniel Ridings » 13-11-13 21:13

http://milslukaren.se/?page_id=690

Finns det någon annan som tänker på detta? Kenneth, en dansk kille jag körde vår 60-milaren med, har föreslagit att jag följer med honom. Jag har så gott som tackat ja.

Daniel
---
Motionslopp är för dem som vill låtsas att de tävlar, brevetlopp är för dem som vill låtsas att de inte gör det.

Dela med dig på Facebook eller Twitter:

Åke Haraldsson
HCK-medlem
Registrerades: 08-06-19 18:18

Re: CCC : Milslukaren

Inläggav Åke Haraldsson » 13-11-15 18:52

Daniel Ridings skrev:http://milslukaren.se/?page_id=690

Finns det någon annan som tänker på detta? Kenneth, en dansk kille jag körde vår 60-milaren med, har föreslagit att jag följer med honom. Jag har så gott som tackat ja.

Daniel

Inte jag, har blivit inbjuden att testköra en runda vid samma tid som CCC nästa år som sannolikt blir ett RM lopp 2015 eller 2016. Dubbla distansen och noll support så det gäller att tänka till vad gäller utrustning, man kanske måste ha minst två tröjor med sig, kanske en ny kedja....

Åke

Daniel Ridings
HCK-medlem
Registrerades: 10-03-22 07:54
Kontakt:

Re: CCC : Milslukaren

Inläggav Daniel Ridings » 13-11-15 22:58

Två korvar med mandelmassa (ok ok, marcipan för finsmakare). Det kan nog användas till att laga punkteringar också.

Nu har Kenneth, från Danmark, sagt att han kör antingen CCC eller 1000-km i Örebro. Det är jag som har rekommenderat Örebro (och planera att köra det nästa år). Vi får se vad det blir.

Jag tycker inte om tanken att forcera Stockholm för att komma fram till centralstationen, men det är en struntsak i sammanhanget.

Skaffa en merinoull tröja. De doftar inte på ett bra tag. Ull är suveränt på det sättet.

Jag hörde via omvägar något om RAAM ...

Daniel
---
Motionslopp är för dem som vill låtsas att de tävlar, brevetlopp är för dem som vill låtsas att de inte gör det.

Återgå till "Övriga Audax/Randonneurlopp"