Träff onsdag 3. april

Moderator: Moderatorer - Randonneur

Daniel Ridings
HCK-medlem
Registrerades: 10-03-22 07:54
Kontakt:

Träff onsdag 3. april

Inläggav Daniel Ridings » 19-03-31 12:29

Det är dags för månadens träff, första onsdag i månaden i klubblokalen.

Säsongen drar igång redan på lördag här på västkusten. Randonneur väst har en 200 km 6. april och HCK organiserar en 200 13. april, 20. april och en 300 27. april.

För att kunna omvandla sin förregistration till PBP till en bindande registration behöver man ha kört minst 3 av de 4 kvalifikationslopp. Registrering kan man göra tidigaste 25. maj. Samma datum gäller för de som inte har förregistrerat sig, samma datum och samma krav, minst 3 av de 4 kvalifikationslopp måste vara på plats.

Nyfikna är mycket välkomna. Vi kommer att gå igenom hur man genomför ett lopp, hur man fyller in sitt kort och svara på frågor om vi missar något.

Välkomna!

Daniel

Dela med dig på Facebook eller Twitter:

Daniel Ridings
HCK-medlem
Registrerades: 10-03-22 07:54
Kontakt:

Re: Träff onsdag 3. april

Inläggav Daniel Ridings » 19-04-04 09:34

Så har vi hållit randonneurträff för april. Vi se två nya trevliga ansikten och gick igenom lite om vår verksamhet.

Det framgick tydligt att klubben inte längre har en enkel kanal till information. Vi fick frågor om motionsverksamheten, när rundorna på tis och tors skulle börja, hur många intropass klubben ska hålla osv.

Ärligt, kunde inte Christian och jag svara. Det lär vara någonstans i Facebook, men klubben har flera kanaler i Facebook och jag vet faktiskt inte var rundor och nyheter annonseras. Jag känner till diskussionsgruppen, men det är nog inte där.

Jag sa att jag skulle försöka ta reda på det.

Randonneurer kommer att fortsätta använda forumet så länge det körs. Det är rätt dött, men det är den enda möjligheten vi har att nå ut. Facebook är inte uppskattat av flera.

Vi gick igenom ett brevetkort och hur kortet används. Det ser ut som vi får två nya på vår 20-milare som går 20. april. Det är en runda som Åke har ritat och prickar in fin, fina vägar som inte ligger långt bort, men som vi inte har kört så mycket.

Allt man behöver för att ta redan på vilka datum våra brevetlopp går, vilka banor det handlar om, länk till anmälningssida och en länk till forumet där man kan ställa frågor vid behov finns på klubbens hemsida:

https://www.hisingensck.se/brevetlopp-anmalaninfo/

Vi vill ha det som en fast punkt, så att man alltid vet vart man kan vända sig för att få information.

Jag har lovat att leda en grupp med nybörjare 20. april, så om ni tvekar, gör inte det. Ni blir inte ensamma.

Daniel

Dela med dig på Facebook eller Twitter:

Återgå till "Senaste nytt"