Bag drop PBP 2015

Moderator: Moderatorer - Randonneur

Åke Haraldsson
HCK-medlem
Registrerades: 08-06-19 18:18

Bag drop PBP 2015

Inläggav Åke Haraldsson » 15-06-20 11:14

Örebrocyklisterna brukar organisera en bag drop under PBP, så även i år. Så här skriver Magnus;

"Örebrogruppen erbjuder alla att skicka med en väska (bagdrop) till Loudeac likt det vi haft under flera upplagor av PBP. I år kommer detta att skötas av mig, Magnus Bergdahl som Du som körde PBP 2011 säkert träffade på stoppet i Loudeac. På stoppet får man tillgång till sitt medskick samt även möjlighet till cykelservice då jag kommer att ha med verktyg och reservdelar. För detta kommer jag att vilja ha 200:- och eventuellt överskott (beror på uppslutningen) kommer att skänkas till Barncancerfonden.
Maila eller ring om Du har frågor och/eller för att anmäla ditt intresse. [email protected] eller 070 5652422"

Jag vet också att Magnus letar efter någon som kan åka med ner till loppet och vara behjälplig så om det är så att du är sugen på att uppleva folkfesten Paris-Brest-Paris på plats utan att var med och cykla är det bara att höra av sig till mig, Åke 0709-857511, eller direkt till Magnus.
Magnus kommer även att ha möjlighet att transportera ett begränsat antal cyklar till och från Paris, här är kostnaden något högre och det är först till kvarn som gäller.

Åke

Dela med dig på Facebook eller Twitter:

Återgå till "Paris-Brest-Paris"